Praha, Most, Německo

Na konci prázdnin 2019 jsme se rozhodli vydat se na zatím největší výpravu v historii naší družiny Se vzdáleností od domu mělo dost rodičů problém, tak jsme nakonec vycestovali ve složení: Vojta, Tom D, Šeky, Kuba, Péťa, Fidži + se k nám připojila Maya se svým kamarádem (mrk) Vojtou. První den jsme velmi brzo ráno dojeli do Prahy. V Praze jsme si prošli historické centrum a navíc se pak třeba podívali na nejužší uličku Prahy. Pak jsme se bavili například prolamováním zámečků lásky. Dali jsme si jídlo v KFC, nakoupili a odjeli směr Most. V Mostě jsme nejdřív sehnali vařič a pak se přes pochybné město vydali k zatopenému dolu Matylda. Podívali jsme se na krásný dvojitý západ slunce a za přítomnosti dvou divných malých spratků uvařili večeři, pak jsme zakempili na Hněvíně - kopci s hradem nad Mostem. Opekli máršmelou a pozorovali noční Most.
Den 2
Ráno jsme vstali, posbírali, sešli do Mostu a prošli si ho, bylo to hnusné město, jen co je pravda. Viz fotky. V obědových hodinách jsme zašli do pověstné Severky a potom i na ten převezený kostel s tučným vstupným. Hned na to jsme se vlakem vydali směr Německo. Dojeli jsme do Moldavy v Krušných horách a od tamať šlo pěšky do vesnice Redefehl-Zaunhaus, kudy protéká v úplně krásné přírodě říčka Kalte Weißeritz, suprově jsme se okoupali a v té výšce asi 700 m.n.m. viděli i pstruhy. Pak šli dál a asi za hodinu došli k jezeru Wünster Reich, bylo to jezero s nádherně čistou vodou a rašeliništi po stranách, obklopené borůvkami a brusinkami - libová koupačka. Na západ slunce jsme celkem stříhání došli na horu Kahlenberg - nejvyšší horu východního Saska, Byl tam nádherný výlet a taky jsme si tam rozdělali hamaky.
Den 3
Z Kahlenbergu jsme sešli do města Altenberg a nekoupili v supermarketu, prošli jsme městem a na konci města se k nám u nádraží připojila Maya s Vojtou Č. Společně jsme šli k vodopádu Tiefenbachwasserfall - hodně vysoký, ale i v něm jsme se zvládli koupat, pak jsme byli směr Zinnwald. Na kraji Zinnealdu jsme si uvařili nakoupili, pak jsme šli k Cínoveckému rybníku, kde jsme si i sportovně zachytali. Do večera nás čekala dlouhá štreka na kopec Komáří Vížka. Na Komáří Vížce jsme s luxusním výhledem přenocovali.
Den 4
Ráno jsme sešli do Krupky a podívali se na baziliku v Bohosudově. Pak jsme šli na nádraží a jeli do Mostu, rychle jsme nakoupili a tak tam stihli bus do Prahy. V Praze jsme přestoupili na vlak a doma byli (z Krupky) celkové za necelých deset hodin.